Sunday, February 13, 2011

SeRanGGa itu Unik

Assalamualaikum dan selamat sejahtera :)
hai semua....korang suka tengok serangga?aku pun suka tengok tp xsuka pegang...ada serangga aku berani pegang ada serangga aku tak berani pegang.. So aku nak share dengan korang semua gambar-gambar  serangga yang cantik dan unik ...jom layan..

cantik sangat-sangat corak rama-rama ni
rama-rama pun pandai merenung jugak :D
apakah nama burung ini?
wow!katak pun ada warna oren & biru.... 
siput yang comel =)

what a lovely snail....i luv dis picture!

unik sungguh gambar mentadak ini..credit to photographer...

cantik  tak gambar-gambar serangga ni? sanggat cantik dan unik kan...hehheehe
ada gambar-gambar yang menarik,unik,indah dan cantik..aku share lagi dengan korang

sumber dan info dari Taman2 Syurga yahoo groups

"aku suka gambar"

No comments:

Post a Comment